loading...
دانلود اهنگ و فول البوم
Masoud بازدید : 400 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (2)

انيميشن جدید و فوق العاده زیبای The Adventures Of TINTIN 2011 
( ژانر : اكشن - هيجان انگيز کيفيت : 720p / امتياز : 7.7/10 / اطاعات کامل )

( زيرنويس فارسي اضافه شد )

انيميشن جدید و فوق العاده زیبای The Adventures Of TINTIN 2011

خلاصه داستان : ماجراهاي تن تن : راز اسب تک شاخ - اين انيميشن سه بعدي براساس مجموعه داستان هايي (Comic Book) از نويسنده اي به نام هرژه ساخته شده و در اين قسمت از «ماجراهاي تن تن»، جمي بل نقش خبرنگاري را بازي مي کند که با سفر به دور دنيا با آدم هاي بد و شرور مقابله مي کند.

براي دانلود موزيك اول ثبت نام كنيد.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جلیل در تاریخ 1348/10/11 و 10:13 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیز من لینکت کردم

منو به اسم پاتوق پسر دخترا لینک کن
پاسخ : شما با موفقيت لينك شديد

اگه ميشه آدرسي كه منو باهاش لينك كرديد رو به

www.azad-music.tk

تغيير بديد عالي ميشه

این نظر توسط pagame در تاریخ 1348/10/11 و 12:56 دقیقه ارسال شده است

سلام
همکار عزیز من شما رو لینک کردم
من و با عنوان پاگیم با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برنامه هاي مورد نياز










    آمار سایت
  • کل مطالب : 396
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 747
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 484
  • بازدید ماه : 1,200
  • بازدید سال : 8,781
  • بازدید کلی : 191,753